Sürdürülebilir başarının, müşteri odaklı çalışma prensibi ile mümkün olduğuna inanmaktayız. Bu prensiple müşteri memnuniyetini ve sürekliliğini sağlamanın müşteri bağlılığı ile mümkün olduğunu bilmekteyiz.
Müşteri memnuniyeti ve bağlılığını sağlamak amacı ile müşteri geri beslemelerinin etkin olarak değerlendirilmesi ve takip edilmesi amacı ile Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi diğer yönetim sistemleri ile Entegre olarak uygulanmaktadır.
Müşteri ile ilk iletişimden başlayarak sunuma kadar mevcut süreçlerimizde müşteri istek ve önerileri dahil tüm geri bildirimler etkin bir şekilde değerlendirilmektedir. Coşkun Yemek ekibi tarafından çözüme yönelik tüm aksiyonlar hızlı bir şekilde gerçekleştirilir. Müşterilerden gelen her türlü bildirim iyileştirme için fırsat olarak görülmekte ve kayıtlı olarak takip edilmektedir.
Müşteri Memnuniyet Politikamız
- Müşterilerimizin tüm önerileri ve taleplerini etkinlik, güven ve hızlılık prensiplerine dayanarak değerlendirmek ve gereken tüm kaynakları sağlamak
- Sunmuş olduğumuz hizmette sorumlu olduğumuz yasal ve müşteri şartlarına uymak ve sürekli takibini sağlamak
- Çalışanlarımızı yasal ve müşteri şartları konularında sürekli bilinçlendirmek, eğitimlere tabii tutmak, katılımcılığı ve paylaşımcılığı arttırmak için teşvik etmek
- Müşteri istek, öneri ve şikayetlerinin tümünü önemli olarak değerlendirmek
- Müşteri tarafından izlenebilecek şeffaf bir yöntemle tekrarını önleyici faaliyetleri planlamak; etkin, hızlı ve kayıtlı olarak dönüş yapmak
- Yazılı ve teknolojik yöntemlerle elde edilen müşteri geri beslemelerini kısa sürede değerlendirmek ve raporlamak
- Müşteri bağlılığı sağlanması adına tüm proseslerde etkin kontroller sağlamak ve müşteri memnuniyeti yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek
Tanju COŞKUN
Yönetim Kurulu Başkanı